25 stycznia 2013

Libster Award

Zostałam nominowana do Libster Award przez Madeleine Evans. Jako, że to już drugi raz gdy ktoś w ten sposób docenił moją historię, odpowiem na pytania i odpuszczę sobie ponowne wypisywanie ulubionych blogów ;D

1. Dlaczego prowadzisz bloga o właśnie takiej tematyce?
Chyba dlatego, że od początku zakochałam się w anime Naruto i świecie shinobi ;3
2. Masz w planach innego bloga?
Powiedzmy. Jakiś czas temu narodził się w mojej głowie pomysł na główną bohaterkę. Wykreowałam jej       wygląd, charakter i.. w zasadzie to tyle ^^'. Nie mam najmniejszego plany na fabułę, bohaterów, i całą resztę. Może kiedyś mnie olśni to się pomyśli o drugim blogu ;D
3. Męczy cię prowadzenie go?
Absolutnie nie. Jestem dumna z każdej notki i każdego komentarza.
4. Jak myślisz jak się będziesz czuć po zakończeniu bloga?
Tak jak po przeczytaniu serii dobrych książek, albo obejrzeniu wciągającego serialu. A nawet odrobinę bardziej ze względu na to, że to ja jestem autorem tej historii. Pewnie będzie taka mała pustka w serduszku i masa wolnego czasu ;D
5. Czytasz inne opowiadania z takiej kategorii jaką masz?
Wystarczy zerknąć w prawo by się przekonać :D Cała lista fanficków o Naruto, z małą domieszką Harrego Pottera.
6. Manga czy anime?
Zdecydowanie anime. Jestem pełna podziwu dla wytrwałych i utalentowanych autorów mang, jednak wolę anime gdzie słyszę głosy bohaterów i lepiej wczuwam się w ich sytuację.
7. Jakie jest twoje hobby?
Nie lubię pytań w tym stylu xD Mianowicie dlatego, że chyba nie posiadam żadnego hobby. Owszem lubię czytać książki, oglądać anime, przeglądać blogi, ale żadnego z moich codziennych zajęć nie mogłabym nazwać hobby.
8. Jak walczysz z brakiem weny?
Na szczęście jeszcze nie musiałam z tym walczyć. Bloga założyłam jak już miałam gotowych kilkanaście rozdziałów, więc teraz w wolnym czasie dopisuję sobie kolejne i ciągle jestem do przodu ;D
9. Wzorujesz się na kimś?
Jest wielu autorów blogowych, których podziwiam za niesamowity talent, jednak wolę pisać po swojemu, bo nie ma sensu kopiować stylu pisania innych.
10. Czy dodajesz swoim bohaterom chociaż trochę czegoś z twojego charakteru? Nawet jeśli to Fanfiction?
Myślę, że znajdzie się wiele wspólnych cech między mną i moimi bohaterami. Nawet jeśli to fanficki, to chciałabym żeby kreowane przeze mnie postacie były jak najbardziej realne.
11. Czy jakaś fikcyjna postać jest ci szczególnie bliska? Z jakiego powodu?
Hmm ciekawe pytanie. W sumie to nie wiem. Na pewno uwielbiam Bellatrix z Harrego Pottera, za jej pogodny urok osobisty szaleńca, Kushinę z Naruto za jej porywczość i CUDOWNE czerwone włosy i Ichigo z Bleacha za jego boską klatę *.*


Dziękuje kochanej Madeleine Evans za nominację. Zapraszam na jej świetnego bloga o miłości Minato i Kushiny (minatoxkushina-naruto.bloog.pl) ;3

3 komentarze:

  1. Ohayo :D
    U mnie nowy rozdział ;)
    www.uchiha-kyodai.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. No cieszę się, że DMC Ci się spodobało xD Ja całe anime oglądałam ze trzy razy i za każdym razem leżałam i kwiczałam ze śmiechu.
    Tutaj zarzucam link do filmu. Z tego co zauważyłam pierwszy link może nie odpalać, ale pozostałe śmigają na luzie, bo sama ponownie skusiłam się do obejrzenia xD
    enjoy!
    http://love-drama.pl/detroit-metal-city-po-polsku-film

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A jednak film chodzi od początku:P Także hm, hmm chyba luknę na niego po raz enty xD

      Usuń

Mile widziane wszelkie sugestie, pochwały, nagany i ogólnie Wasze opinie na temat bloga. Bardzo miło jest przeczytać, że ktoś docenia moją pracę i wyraża to w komentarzu, dlatego za każdą notkę szczerze dziękuję ;3