12 marca 2013

Kociaki!

Witam witam.
Na wstępie chcę przeprosić za meeeega zastój na waszych blogach! Wychodzi na to, że jak nudzę się w domu i chętnie bym coś poczytała to nikt nie dodaje rozdziałów, a jak jestem na komputerze pierwszy raz od czwartku to jest już tyle nowości, że nie wiem za co się mam zabrać xD
No ale to wszystko przez to, że mama uznała za stosowne dać mi karę i teraz trzyma mojego laptopa w szafie między spódnicami.. A ja nie poszłam dzisiaj na pierwszą lekcję żeby go choć na chwilę wykraść xd Nie wspominając już nawet o tym, że umieram bez telefonu ;x
Nie wiem kiedy będę mogła dodać następny rozdział, ani kiedy skomentuję wszystkie nowości na waszych blogach, więc jeszcze raz przepraszam i proszę o cierpliwość ;3
Założyłam bloga o tematyce Bleach i aktualnie czekam na szablon, a jak już będę miała to dodam pierwszą notkę i poinformuję o tym tutaj ;)

Na pocieszenie daje boską fote ItaDei ^3^

Pozdrawiam, buziaki! ;3

5 komentarzy:

  1. Pocieszenie, hmpf. Mój mąż nie jest gejem, no!

    OdpowiedzUsuń
  2. Hahahaha. Moja mama też czasami stosuje takie okrutne kary. ;_; >.<

    Nominowałam twojego bloga do "Versatile Blogger Adward"
    szczegóły na: http://historiasakuryharuno.blogspot.com/ :3

    OdpowiedzUsuń
  3. Kiedy Ci się ta kara kończy, wracaj już :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Anayanna, no wracaj no!
    Nudno tak bez Ciebie, a ja nie mogę się doczekać, jak się potoczy dalej historia z księżniczką Aną ;>
    Nie każ nam tak długo czekać :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Rozumiem, rozumiem, ale powrotu doczekać się nie mogę ^^ Moja wizyta jednak nie jest do Twojego opowiadania tym razem. Otóż rozdział dziesiąty w końcu jest napisany :D Zapraszam:
    http://minatoxkushina-naruto.blogspot.com/

    Pozdrawiam i mam nadzieję, żę wszystko niedługo wróci do normy :3
    Madi

    OdpowiedzUsuń

Mile widziane wszelkie sugestie, pochwały, nagany i ogólnie Wasze opinie na temat bloga. Bardzo miło jest przeczytać, że ktoś docenia moją pracę i wyraża to w komentarzu, dlatego za każdą notkę szczerze dziękuję ;3