21 marca 2013

Uwagaa!

Panie i panowie!
Ruszył w końcu mój drugi blog o tematyce Bleach'owej! Serdecznie zapraszam:
wszystko-za-spojrzenie.blogspot.com

W sumie nie trzeba znać całości wydarzeń, wystarczy wiedzieć, że Aizen został pokonany ;D
No i historia jest alternatywnym zakończeniem anime, nie mangi, która ciągle jeszcze trwa.

A teraz tak z innej beczki. Jeśli ponownie zamarudzę trochę z komentarzami na waszych blogach, to z całego serduszka przepraszam, gdyż muszę wziąć się za naukę i pozaliczać.. kilka zer (bo dziesięć to jeszcze kilka, prawda?) ostatnio jakoś tak nie chciało mi się uczyć xd No, ale trzeba się w końcu ogarnąć!

Pozdrawiam serdecznie, buziaki! ;3

5 komentarzy:

  1. ohh z tą nauką to cię serdecznie rozumiem i wiem co czujesz T___T oni nas wykończą niedługo ;< dzisiaj nawet chociaż piątek jest miałam 3 lekcje i 9 kartkówek :D ale byłam sprytniejsza nie pisałam ale nie oddawałam ich :D moze się nie skapną;D pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobry sposób! xD
      Ja miałam sprawdzian z niemieckiego i dłuuuuuugo uczyłam się na kartkówkę z historii, której jednak babka nie zrobiła ;__;

      Usuń
    2. nobo oni tak mają, że jak się nauczysz to nie zrobią, ale jak nic nie umiesz to ci z dziesięć ich zrobią -,- porażka jakaś z tymi nauczycielami jest!

      Usuń
    3. informuje że nominowałam cię do Versatile BLogger Aword więcej u mnie: susanooo.blogspot.com

      Usuń
  2. tak jakby u mnie pojawiła się nn i tak jakby pomyślałam że może chcesz wiedzieć XD

    OdpowiedzUsuń

Mile widziane wszelkie sugestie, pochwały, nagany i ogólnie Wasze opinie na temat bloga. Bardzo miło jest przeczytać, że ktoś docenia moją pracę i wyraża to w komentarzu, dlatego za każdą notkę szczerze dziękuję ;3